საწრეო მუშაობის კალენდარი
კვირაში 1 დღე
შეხვედრების
ხანგრძლივობა: თითო შეხვედრა 1 საათი
დაწყების თარიღი: 03.10.
2018წ.
დასრულების
თარიღი:26.12. 2018წ.
კ ა მ პ ა ნ ი ა:
1.
წინასწარ მოსამზადებელი
სამუშაოები
2.
საინფორმაციო ბუკლეტების
შექმნა და დარიგება
3.
მშობელთა ინფორმირება
4.
აუდიტორიის შეკრება
და მიზნის გაცნობა
5.
ვიდეოფილმის ჩვენება
წრეების მუშაობის შესახებ
6.
დაინტერესებულ პირთა წრეში გაწევრიანება
7.
სკოლა: ssip wyaltubos municipaliteti sofeli geguTi,
varcixhesebis sajaro skola
wrisdasaxeleba:"”
klasi: IV
sagani: qarTuliena
maswavlebeli: ნინო სილაგაძე
წრის mizani:
·
.fonologiuriunarebisganmtkiceba,racxelsSeuwyobszepirmetyvelebisa
da kiTxvisunarisganviTarebas,
·
leqsikurimaragisgamdidreba;
·
koreqciulimuSaobakonkretulibgerebisganmtkicebisaTvis,raTadaZleuliqnesmetyvelebisnakli
da misgangamowveulixarvezebiSemdgomweriTimetyvelebissworadganviTarebisaTvis.
sawreomuSaobisprograma moicavserovnulisaswavlogegmiTgaTvaliswinebulaqtivobebs.
saswavloresursadgamoviyenebmcirezomissabavSvomoTxrobebsa da leqsebs,zRaprebs,
igav-arakebs,aseveenisgasatexebs,gamocanebs, andazebs, miznobriv-
didaqtikurTamaSebs.
1.
პ რ ო გ რ ა მ ა
№
|
თემა
|
მიზანი
|
აღწერა
|
ჩატარების
დრო
|
რესურსი
|
|
1
|
„მელია
და ბატე
ბი“
,,მალხაზი
და ფუტ
კარი“
|
ფონოლოგიური ცნობიერე
ბის ჩამოყალიბება.,ს“ და ,,ზ“ ბგერების დიფერენცირება.
|
მასწავლებელი კითხულობს ტექსტს.მოსწავლეები ამუშავებენ ტექსტს. მოცემულ
წინადადებებს შლიან სიტყვებად, სიტყვებს
მარცვლებად და მარცვლებს ბგერებად,აქტივობა ,,მარცვლებად დაჭრილი ბარათები“
|
3.10
|
ტექსტი, სიტყვის ბარათები
|
|
2
|
,,ტატა და ცაცა: ,, წვიმა და წიწილები“
|
,,ს“ და ,,ზ“ ბგერების დიფერენცირება
|
მასწავლებელი კითხულობს ტექსტს
და მოსწავლეები ამუშავებენ მასთან ერთად.აქტივობა ,,ბგერებად დაჭრილი ბარათები“
|
10.10
|
ტექსტი, სიტყვის ბარათები
|
|
3
|
,,ბიძინა, ბიძია და ძიძია“ გამოცანები, ენის გასატეხები
|
ფონოლოგიური უნარების განმტკიცება. ,,ზ“ და ,,ძ“ ბგერების დიფერენცირება
|
მასწავლებელი კითხულობს და მოსწავლები მასთან ერთად ამუშავებენ ტექსტს.
აქტივობა ,,მეზღაპრე კვირი“
(მასწავლებელი (კვირია) ბგერა-ბგერა
ჩუქნისსიტყვებს მოსწავლეებს)
|
17.10
|
ტექსტი, სიტყვის ბარათები
|
|
4
|
შეძლონ მიღებული ინფორმაციის შეჯა
მება და საკუთარი მოსაზრების ჩამოყა
ლიბება
|
ტექსტის შემაჯამებელი ტესტის შევსება. ლექსიკაზე მუშაობა .
წერა,,როგორი უნდა იყოს 21-ე ს-ის რაინდი“
|
24.10
|
ტექსტი, მასწავ
|
||
5
|
,,აისბერგი“
|
ტექსტში გადმოცე
მულ მოვლენებს შო
რის არსებული მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების გააზრე
ბის უნარის განვი
თარება
|
დამოუკუდებელი კითხვის სტრატეგიის გამოყენებით ტექსტის დამუშავება. ტექსტიდან მიღებული ინფორმაციით ავსე
ბენ აისბერგის მახასიათებლების ცხრილს.
მუშაობენ ლექსიკურ ერთეულებზე.
|
31.10
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები.
მახასიათებლების ცხტრილი ინდივიდუალურად
|
|
6
|
,,თავისუფლე
ბის ქანდაკება“
|
ტექსტში გადმოცე
მულ მოვლენებს შო
რის არსებული მი
ზეზ-შედეგობრივი კავშირების გააზრე
ბის უნარის განვი
თარება
|
ამუშავებნ ტექსტს წყვილებში.
ასრულებენ ტესტს,რომელიც ამოწმებს დასახული
მიზნის შედეგს. მუშაობენ ლექსიკურ ერთეულებზე და ენობრივი ნორმების დაცვაზე.
|
7.11
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები. ტესტი
|
|
7
|
,,თავისუფლე
ბის ქანდაკება“
|
შეძლონ ტექსტში გადმოცემული ინფორმაციის შეჯ
ამება და საკუთარი მოსაზრების წარმო
დგენა
|
წერა: წარმოიდგინე რომ ხარ ჟურნალისტი
და ესწრებოდი თავისუფლების
ქანდაკების გახსნას .აირჩიე რესპოდენ
ტი და ჩამოართვი ინტერვიუ.
|
14.11
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები.
|
|
8
|
ამფიბია“
|
შეძლონ ტექსტში გადმოცემული ინ
ფორმაციის დაჯგუ
ფება კატაგორიების მიხედვით
|
მუშაობენ ტექსტზე.ავსებენ ტესტს და ცხრილს ,,რა ვიცოდი
და რა გავიგე“
|
21.11
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები. ტესტი
|
|
9
|
,,ცხოველები“
|
შეძლონ ტექსტში გადმოცემული ინ
ფორმაციის დაჯგუ
ფება კატაგორიების მიხედვით
|
კითხულობენ და ამუშავებენ ტექსტს
წყვილებში. ავსებენ სქემას, სადაც აჯ
გუფებენ ტექსტში მოცემულ ცხოველებს საერთო ნიშნების მიხედვით.
მუშაობენ ლექსიკაზე და მართლწერაზე
|
28.11
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები. ტესტი
|
|
10
|
,,რას მალავს მიწა?“
|
ფანტაზიის უნარის განვითარება
|
ტექსტის დამუშავება, გააზრება.
წერა:,,წარმოიდგინე, რომ დედამიწის ქერქის კვლევის საშუალება მოგეცა,
დაწერე რისი გამოკვლევა იქნება შენთვის საინტერესო
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები.
|
||
11
|
კლიმატის ცვლილება
|
ტექსტიდან მიღებუ
ლი ინფორმაციი
დან პრობლემების გადაჭრის უნარის
განვითარება
|
კითხულობენ ტექსტს. გამოყოფენ
პრობლემას და ეძებენ
მათი მოგვარების გზებს ტექსტიდან ამოწერილი შესაბამისი დასაბუთებით.
წერა: გაიხსენე შენს ქალაქში
არსებული პრობლემა. დაწერე მისი გამომწვევი მიზეზი და მოგვარების გზები“
|
1.12
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები.
|
|
12
|
,,არალის ზღვა“
|
ტექსტიდან მიღებუ
ლი ინფორმაციი
დან პრობლემების გადაჭრის უნარის
განვითარება
|
კითხულობენ ტექსტს. გამოყოფენ
პრობლემას და ეძებენ მათი მოგვარების გზებს
ტექსტიდან ამოწერილი შესაბამისი დასაბუთებით.ავსებენ სქემას ,,არალის ზღვა არხების
გაყვანამდე და გაყვანის შემდეგ
|
5.12
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები.
|
|
13
|
,,ასტრონავტი“
|
შეძლონ ტექსტის გაგება.განუვითარდეთ პრობლემის გადაჭრის უნარი
|
კითხულობენ ტექსტს. გამოყოფენ
პრობლემას და ეძებენ მათი მოგვარების გზებს
ტექსტიდან ამოწერილი შესაბამისი დასაბუთებით:
წერა: წარმოიდგინე ხარ ჟურნალისტი
ჩაწერე ინტერვიუ ასტრონავტისგან, რომელიც ახლა დაბრუნდა კოსმოსიდან.
|
12.12
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები.
|
|
14
|
,,ზამთრის ძილის მოყვარულები“
|
განუვითრდეთ გაგე
ბა-გააზრების უნარი, კერძოდ შეძლონ პერ
სონაჟების შედარება
(მსგავსება-განსხვავება)
|
წყვილებში კითხვის სტრეტეგიის გამოყენებით გაიაზრებენ ტექსტს.ავსებენ
თანდართულ ტესტს. მუსაობენ ლექსიკურ ერთეულებზე
და მართლწერაზე,
|
19.12
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები. ტესტი
|
|
15
|
,,ტუნდრა და ტაიგა“
|
განუვითრდეთ გაგე
ბა-გააზრების უნარი, კერძოდ შეძლონ პერ
სონაჟების შედარება
(მსგავსება-განსხვავება)
|
ტექსტის კითხვის დაგააზრების შემდეგ ავსებენ ტესტს, რომელიც ამოწმებს
მიღწეულ შედეგს
ავსებენ ვენის დიაგრამას ტუნდრისა და ტაიგის მსგავსება-განსხვავებაზე
|
26.12
|
ტექსტი, სამუშაო ფურცლები. ტესტიდაფა, ცარცი
|
|
16
|
,დავითი,,
|
საინფორმაციო ტექსტის გაგება
გააზრება
|
მოსწავლეები წაიკითხავენ დავით
აღმაშენებლის მეფობის პერიოდს;
შეავსებენ დროის ღერძს;გაავლებენ პარალელს
მსგავს ტემაზე შესწავლილ
ტექსტთან. გააკეტებენ ანალიზს
|
6.12
|
||
17
|
,,ამირანი“
|
მითოლოგიური
ნაწარმოების წაკითხვა-დამუშავება
|
მოსწავლეები
წაიკითხავენ ტექსტს ,და დაამუშავებენ მეთოდით ,,მოზაიკა“
|
13.12
|
ტექსტი. დაფა, ცარცი
|
|
No comments:
Post a Comment